Rivers, lakes and the Adriatic. Great fishing possibilities! Hot spots, fish species and different fishing techniques. Enjoy nature and release these beautiful creatures.
On this blog you will find information about fishing here and details on numerous fishing spots in Croatia, Bosnia & Herzegovina, Slovenia and other countries in this region.

Come here for a holidays and bring your fishing rod! Tight lines! We support Catch & Release approach!
........................................................................................................................................................................................................................... © All rights reserved.

Sunday, August 26, 2012

A big catfish story

Story and photos: Igor Vukelić - Vuk

Here is a story (on Croatian) about  Igor's biggest catfish. The catch is made from canoe on river Sava, and fish is released back to the water. By the way Igor produces lures that has made countless catch. There are few photos of his handwork at the end of the post.

+++

Igor Vukelić nam donosi kratku priču o svom najvećem ulovu ...
U sumrak smo počeli loviti na zavoju rijeke Save usidreni iznad 4-5 metara dubine. Lijevo uz obalu je bila plaža sa povratnim tokom, voda je lagano „kuhala“ a čisto pješčano dno je postupno padalo u dubinu prema nama. Nije bilo rezultata pa dižem sidro i lovimo u pokretu. U jednom trenutku moj prijatelj Grga zateže, ali nije siguran ima li ribu jer bez otpora privlači težinu prema sebi a i kanu klizi nizvodno. Baš kada je prokomentirao da bi to mogla biti i trava ili plastična vrećica shvaćamo da ima ribu i to veliku! Prvo je krenula metar dva desno a zatim strelovito lijevo prema obali. Svinuti štap se gotovo izravnao prema površini vode, kočnica je zujala ali dva kratka, oštra udarca su bila prejaka za pribor koji je koristio. Udarivši repom po špagi som je nestao u dubini sa Stormovim Wigglewartom. 
Bacio sam odmah sidro jer smo očito na dobrom mjestu. Umjesto silikona koji sam bacao stavljem vobler te u prvom zabačaju kada je vobler ponirao prema dnu imam udarac, a riba ponovno juriša prema nama, u struju. Za tren se stvorila ispod čamca i počela nas okretati u silovitim drilovima. Dao sam Grgi štap kako bih digao sidro i u tom trenu som kreće uzvodno svom silom. Koja snaga! Veličanstveno! Zbog sigurnosti smo odlučili završiti borbu sa obale. Njena blizina mi je ulijevala samopouzdanje i snagu jer me ruka počela boljeti a i bojao sam se hoće li udice izdržati. Od svog pribora, baš na tom vobleru jedna trokuka nije bila baš dobra, dok je druga bila za morski ribolov, primjerenija velikom somu. Tada je som legnuo na kameno dno i točno sam osjetio kako špaga zapinje za kamen. Spustio sam vrh štapa prema vodi dajući mu prostora sa se sam oslobodi što je i napravio. Još nekoliko minuta je prošlo prije nego smo ga prvi puta vidjeli na površini. Jako izmoren, nije se otimao kada ga je Grga prihvatio rukavicom i izdigao iz vode. Slavlje je moglo početi! Najveća riba koju sam ulovio i to na onu jaču trokuku jeftinog kineskog voblera kojeg sam rastavio i montirao novi kljun, otežanje i žicu. Veličanstveno!

Igor sam izdrađuje voblere na koje lovi ribe, ovo su tek neki od njegovih modela.

No comments:

Epic fishing experience during the COVID lockdown on Socotra

  Well, Robi (Robert Pljuščec) is at first good fishing buddy, than excellent photographer and now a brilliant film maker. Stuck on the isl...